There's no greater power than the power of goodbye

Det är varmt i ett bageri på sommarn, kan jag säga. En liten bonus var ju att fläkten, min älskade vän, DOG i dag. Helvetes jävlar.
Och den lilla ungerskan. Okej, jag är dålig på engelska, men HON. Katastorf! Jag sa till henne "have you been in Sweden before?" alltså hur kan man inte förstå det? Jag upprepade det flera gånger tillochmed. Nä shit, kan inte vara lätta för henne, men hon går mig på nerverna.

Inte för att skryta men, mr R frågade mig i går vad jag ville göra efter gymnasiet. Och sa att han är villig att vänta på mig tills jag går ut för att anställa mig. Hur gulligt sagt är inte det?
Men jag vill ju inte binda upp mig, tänk om jag fixar jobb utomlands? Eller Emmas LILLA projekt? Nej men vi ska ta det mer sen, när det börjar närma sig.
Men det var så gulilgt, och jag skulle till 90% kunna veta redan nu att jag har ett kanonjobb som konditor efter skolan. Nämen, happy :)

OCH jag har faktiskt löpat nu. Fan vad jag är grym. Sen promm med sPetÄLSkA hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback