syster fia

ooh, jag är glad!
Jag och Tess bakade två tårtor i dag som var beställda till en tjej som tar examen i dag. Typ någon doktorexamen eller liknande. Så hörde vi när han skulle hämta ut dem i butiken, och då sa jag till Tess: kom vi tjuvlyssnar och hör vad han säger om våra tårtor. Och han hans polare vart helt tokiga typ (glatt överraskade). Också fråga han oss: visst var de balla? Och då sa vi förstås att det var vi som hade gjort dem. Det var kul. Han var jättenöjd.
Sen gick vi och bytte om. Och på vägen ner från omkl rummet ringde mimmi och sa: Han som beställde tårtorna vill prata med er.
Så vi sprang ner, fast vi trodde väl lite att hon skojja. Men icke, där stod han och tackade så mycket och berömde plåstret också fick vi 150 spänn. Alltså 75 kr var. Det var himla kul faktiskt! ;D Trevliga mäniska.

image322

 tidsfördriv

Och det känns så jäkla skänt att slippa spela match i kväll. Jag avskyr matcher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback