ringvägen

Hej hopp gummi .....!
vilken lugn och mysig helga va? :)
Iaf för min del. Shoppade i går med mamma, hittade massa fina saker för fan inga pengar alls! Helt sjukt.
Sen träffade jag Jens och hennes kompis i nynäs och vi satt typ och snacka skit hela kvällen(och åt) tills det var dag att springa(vi sprang verkligen) till tåget.
Sen i dag tog jag en riktig sovmorgon, och drog sen ner till nynäs igen. Jag och Jenn shoppade present på hemtex och sen köpte vi leverpastej på tub, ostkaka, sylt och vanlijte. Sen klädde vi om oss och packa ryggsäcken, mötte Päls och sen gick/jogga vi runt ringvägen denna fina dag! Hur mysigt som helst <3 Love you guuys.
image346image347


I morgon är det ju kortdag som vanligt, syrran kommer till skolan, käkar och sen ska vi shoppa med mormor!! YAAy!

Kommentarer
Postat av: Juergen Klinsmann

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback