packa, packad, packar

Nyårsafton var helt underbar! Det var så himla kul och mysigt :)
Våran middag var ju så jäkla god :) Måste ha STINKT vitlök alltså. Sen träffa välkända ansikten i sunnerby och sen ner till nynäs igen vid tolvslaget! Jag och Jennis blev ju så rädda för alla rakter som siktades mot oss så vi sprang ner och gjorde sällskap med poliserna och brandmännen :) Det ver roligt, de undrade varför vi inte var på krogen. Tolvslaget var så himla underbart med mina små vänner. Hihi
I morse kanske jag inte hade lika kul. Har fått reda på nu att varken mamma eller mormor ens kan smaka på champange utan att de spyr (inte för att de inte tycker om det utan för att de inte tål det på någe vis) så det kan ju vara svaret på min dåliga start första dagen 2008! Men skitsamma kul var det. Finns så mycket kul och skriva men jag måste packa.


Och i kväll åker vi girls ;D Vi tre i Åre i fem dagar <3<3LOVE<3<3 
Jävlar vad jag ska fota... 

Kommentarer
Postat av: lolo

jag hoppas ni får kulit =)
tyvvär är jag ingen skid människa :P haha have fun :) pössss

2008-01-01 @ 15:31:44
Postat av: Wooowusa

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback