on and on and on

Ååh rockbjörnen i går var så jäkla bra! Värt varenda liten slant! Gladast blev jag nog när de spela "cashen dom tas" och när Björn Gustavsson dök upp på scen! Så bra! Och schulman i täten under hela kvällen och han skäna kommentarer har gjort att jag älskar honom ännu mer.

Sen när vi skulle hem så tog det lång tid.. Bor man på landet kommer man hem halv ett, bor man i Bandhagen kommer man hem hlav elva.
Så en liten behövlig sovmorgon tog jag. Fast först tänkte jag inte gå överhuvud taget, men jag ville göra dpunuts och semlor! Så det var ju bra..

Snart ska jag väl ner till hallen om någon vill kolla med mig? jag vill itne sitta själv på lektarn. Sen ska vi fika <3

Kommentarer
Postat av: Phillipalba

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback