min och Kajs konversation

Träffade bruden i mitten på bilden på väg hem -trevligt!

det är alltid trevligt att åka tåg med dig kaj! Och turligt nog har vi träffat varandra flera gånger den senaste tiden! woho ;)

KAAATSCHHIIING! :D
nästa vecka jag åka med eder alla dagar förutom tisdag och onsdag?


nästa vecka har jag praktik... då tar jag nog tåget senate :( coh veckan efter det, och veckan efter det och sen är det faktiskt lov! Men veckan efter det?? haha
puss

haha, då har jag faktiskt praktik.. så see you in week 12 then?`;D

haha vecka 12 är jag i fjällen... :(

okej, då blir de väl vecka 14 då ;D ahhahahaha gåre bra för oss eller?

HAHAH okej! Men vi ses på tåget om typ sju veckor dÅ? hahaha det verkar ju gå sjukt bra ;D hahah <3

image350

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHA! vilken jäkla tajmning vi har va ;)
käre,käre tågtjompis..

2008-01-30 @ 09:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback