jag tänkte visa upp den genialiskaste sångtexten någonsin, tess håller iaf med mig!? Eller satsar du på russinlåten?

I have a friend who´s only joy in life
is to skate, surf and flog his log
That is all he wants to do
and I think that´s really great.

But one day he had an accident
they had to amputate his arms
guess if he was sad that day

He can´t surf, he can´t skate
and he sure can´t masturbate
no more

Armless skater

här har vi då också russinlåten, vilken text är mest storslagen? hm, jag satsar nog på armless! haha

Jag är inte rädd för monster för dom skrämmer inte mej. 
Ifall dom försöker några konster får dom lov att akta sig.
Jag är inte rädd för kottar för dom säger aldrig nåt.
Fast jag är blyg för äppelskrottar och får hicka utav knott.
Jag är faktiskt rädd för russin är det konstigt att förstå.
Jag har träffat flera dussin och dom va så dumma så.
Dom är små och dom är fula om dom gnäller nästan jämt.
Som en skrynklig liten kula det är klart att man blir skrämd.
Lita aldrig på ett russin aldrig nånsin vad du gör.
Och försök inte va bussig för det har du inget för.
Låt dom hålla på å gnälla dom vill bara bita dej.
Att dom låtsas dom är snälla fast dom lurar inte mej.
Dom låtsas dom är snälla fast dom lurar inte mej.

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHHA 2 st super hittar :D ;)

2008-02-04 @ 20:16:09
Postat av: Eivindmari

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback