jag känner mig duktig

Jag packade väskan, och det kändes verkligen som det var hundra år sedan sist. Min vattenflaska var till och med undangömd!? Måste vara flera månader sen jag tränat sist. Men fan vad bra det känndes, löpningen iaf. Klarade det galant och blev så positivt överraskad. Ingen talan om att jag inte har tappat kondtion, men att jag ändå var i sån form gjorde mig glad. Hade kunnat strunta i hela inomhusträningen och löptränat. Hade fan varit så mycket roligare.

Fast jag fruktar morgondagens gympa. Bosse ville inte berätta för oss vad vi skulle göra för då trodde han att ingen skulle komma i morgon. Det betyder BIP-test (vet inte riktigt om det är bip eller pip?). Skitsamma, men om det är så önskade jag att jag hade varit lite mer tränad. höm.

image318

en bild från i somras då vi löpte en mil på morgonen och sen tog oss ett bad <3

Kommentarer
Postat av: PÄLSEN

Å, mysiga sommar, mysiga minnen :) ♥

2008-01-08 @ 23:13:40
Postat av: Asgeirelena

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback