jag kan dö

I går var jag glad att jag haft dåligt träningsnärvaro på senaste tiden. En match så sent så långt bort. Oj Oj, duktiga flickor vi har i laget som orkar trots allt!
Men jag var i stan med Fia och mormor i stället ;D Mycket trevligt.
Sen fastnade jag framför playstationet hela kvällen. hmm.

I morgon är det prov på kyl- och frysdegar. Men det är träningsdag i dag. Funderar på att bara åka ner och springa? hmm.


Förrsten så är mitt liv förstört. Jag kan lika görna skjuta mig själv i skallen med en jävla basuuuka.
På den stora dagen. MIN 18-årsdag har vi handbollscup i Göteborg! Fatta! JAG SKA SITTA PÅ ETT BAJSIGT TÅG OCH SOVA PÅ EN MADRASS I EN JÄVLA GYMPASAL HELA DEN HELGEN SOM JAG FYLLER 18 PÅ! Fatta misslyckat. Jag som fyller år på en fredag. Hade tänkt typ gå ut på fredagen, haft fest på lördagen och träffa släkt på söndagen! Men hallå? BAAAJS. Jag kan ju inte sitta hemma själv heller när majoriteten är i jävla fittgöteborg. ääääh, jag mår dåligt och kommer alldeles strax sätta mig ner och börja gråta blod....
tagen bild

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAH, vilken lycka (A)

Postat av: J

skippa handbollsskiten ;)

2008-01-29 @ 19:31:25
Postat av: Kajsa

Vi kommer göra det till det bästa du någonsin varit med om ;D

2008-01-30 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback