vi säger så

Gosh vilken dålig update det varit från mig.
Men iaf, i fredags var det tumba. Mycket trevligt :)
I går var jag trött hela jävla dan eftersom jag somna typ halv fem, men jag tog mig ner till Jenn och åt god mat ;) Sen träffa på henne flickiga flickgäng ;D Men det var trevligt. Dock var jag ju så trött så det blev halv ett bussen. Syrrans kompis klev på bussen, så hon skrev ngt i stil med "Jag tror maria är aspackad, ta hand om henne när hon kommer hem" till min syrra. Men i själva verket hade jag inte druckigt en endaste droppe alkohol. Fatta hur jag lyckades. Men jag var ju trött som sagt ;)

I dag var familjen på Heroin city. National treasure har vi längtat så efter, och äntligen! Fattar inte att Cage är 41 !? Han är ju bara för het ;)


Skola i morgon. Känns som jag verkligen kommer DÖ av allt praktiksnack... Jag vet ju hur det blir. "på min prakitk...!"  osv i flera veckor. Men det är ju kul...
På tal om praktiken, så ska jag dit direkt efter skolan i morgon och hjälpa till! woho

Kommentarer
Postat av: emma

meh nulåter du lite väl negativ om praktiksnacket! :O haha,

Postat av: Georgadina

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2009-03-02 @ 09:23:43
URL: http://georgadina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback