sms-hån

Jag fick ett lite halv-evil sms av Lola det löd såhär (någon fler utsatt?):

Lollo:
Du är utvald! Välkommen på casting 12 mars 11.00 TV4-huset, gärdet för uttagning av nya deltagare till nästa säsong av "En annan del av köping"! Grattis!
Mitt sms tillbaka: Synd att jag bor i en annan del av Sorunda och inte köping ;) Jag tackar nej till erbjudandet men kom gärna åter om ni behöver deltagare till Bonde söker fru!

That´s it, pretty fun huh?

image359

Nämen titta, bonden har redan en fru, ähh jag får väl satsa på efterlyst istället.....

Kommentarer
Postat av: JENNSAN

PÖÖÖH !?! Trodde att du hade tänkt att bedra mig där ett tag och lämna mig ensammen med alla små kultingar... men vet att jag alltid kan lita på dig raring !

2008-02-18 @ 21:08:13
Postat av: pälsen

hahahaha, humor har hon iaf :)

2008-02-19 @ 09:17:40
Postat av: Vegardmelissa

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback