praktik, panik, kallabalik, kolik

Den senaste veckan har min kära mor tappat rösten från och till varje dag, så nu är hon lite sjukskriven eftersom hon inte kan snacka. Så hon hämtade mig efter skolan i dag och vi shoppade lite ;) Hittade ett par pumps för 200 spänn, känns najs ;D
Sen en riktigt jävla klarblå basker, men jag vet inte när jag ska använda den....

Förresten I MORGON ÄR DET PRAKTIK! Jag håller på å dör. Känns faktiskt lite jobbigt. Det känns som om det kommer vara kaos och att ingen kommer ha tid och hjälpa mig och att jag kommer göra fula semlor. Fatta att det är fettisdag i morgon!! jesuus

Ni missade väl inte mina klassisar och min käre lärare Jan i dagens .SE? Framsidan och allt. LÄS! image357

HÄÄR

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Åh, jag hoppas att det går bra imorrn =) om jag minns så ska jag försöka komma ihåg att skicka ett pluttigt lycka till sms imorrnbitti ;D hihi!
PUSS

2008-02-04 @ 21:51:38
Postat av: jossi

haha såg faktiskt de där i tidningen

2008-02-06 @ 09:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback