nice try älskling!?

Fredags var det trion en stund hos K. Men vi var nyktra hela kvällen. Sov hos Jenn och det var hon som väckte mig!! Hur fan gick det till. Sen fikade vi med UNO på berget, jag höll på å frysa fast så vi gick in i värmen igen.
Sen kollade vi på Toy Story2 jag hade tydligen missat den. "Paaaaapaaaaa" haha
På kvällen i går var det Hanna! Massa tjejor och vin. Singstar för fulla muggar!

I dag har jag städat mitt rum, en aning fräschare. Har faktiskt vädrat det också så nu är det kallt. Sen har jag kollat på 5:an! Woho ett helt nytt liv har öppnat upp.....

Kommentarer
Postat av: Jenn

Paaaapa!! HAHAHA :D:D:D Aa, det var faktiskt otroligt att jag vaknade före dig, det har nog aldrig hänt :D hihi :*

2008-02-17 @ 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback