men tänk om inte blomman vill då

Hur kan så mycket folk vilja ha semla dagen efter the big day? sjuukt ju. Men nu är jag så jävla hajpad på semlor och det är kul, så jag skulle kunna sysselsätta mig med det hela tiden för skojjs skull. Jag trivs, och det känns så bra! bagare med humor gillar jag! ;)
Jag vet att ni vill höra ett citat, okej!?
bagare1: min tjej är så bortskämd. Jag städar, diskar, lagar mat och tvättar. (ooh vilken man tänkte jag)
bagare2:"men du får väl klättra på venusberget hoppas jag?"
bagare1:hehe joo
bagare2:men håll käften då!

Det var väl ett för jävla rolig citat ;) Det var det iaf irl.

Förresten så tränade jag i går, vad dukitg jag kände mig efteråt. Men jag nämner det igen. VARFÖR ska de vara så långa!? (träningarna alltså;) (Jag vet ju svaret men det var bara för protestens skull)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback