i dont need another mountain

Inget kul händer. Tänkte åka själv en sväng till haninge men det går inte för vet inte än om epan ska besiktigas i eftermiddag. Vad fan ska jag göra tills dess. Har ju säkert massa skit som behövs göras men det finns inget GO i mig alls.. Luften är borta, slut.

Funderar fan på att ringa praktiken och fråga om jag bara kan vara där, no money, bara så jag gör något kul och inte slöar bort hela lovet. Just nu känns det faktiskt inte som att jag vill ha något lov. Har nog inte kännt så förut. Skitlov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med. Sportlov vad är det? Skitlov.

2008-02-27 @ 12:29:57
Postat av: Anonym

jag håller med. Sportlov vad är det? Skitlov.

2008-02-27 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback