Eruption

Förlåt för jag tjatar om praktiken.. men i dag är det en vecka jag prakitserat där. Jag har jobbat en dag redan, och nu är jag erbjuden jobb lördag vecka 10-11 Ska vara där klockan 06:00 ;) Men fan vad kul det känns. Tänk att de vill betala mig för det jag gör! Det känns så stort på något sätt bara för att det är lixom det här jag utbildar mig till. Inge jävla fritids. Fast jag gillar ju västra skolan iofs. Men ändå!
Bagare2: sa ju att du skulle få helgjobb
Jag: ja, fatta hur glad jag blev
bagare2: ta åt dig för det är bara jag och en annan kille som fått helgjobb här sen det öppnades. Det är stort.

En mindre stor grej var väl att jag lyckades få IG på mitt engeslka prov i går. Har jag någonsin fått IG förut!? Kanske nått prov under Martin Skölds tid.. Men den försöker jag förtränga.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad skoj

Postat av: suggan

Åh, grattis min lilla kulting ;D =) :*

2008-02-12 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback