du kan gå hur långt som helst

Tänk er situationen:
Jag och mamma sitter proppmätta och kollar på tv i köket. Hon frågar vilken kanal cops brukar gå på. 6:an sa jag. Men det hade inte börjat än så hon zappar neråt.. OCH DÅ till min sjukt stora förvånging läser jag americas funniest home videos jag ba eeh? Sen ser jag som ett lysande helgon i ena hörrnet och jag hör gospeln i mitt hunud "halleluljaa" och jag ser siffran 5! Det var så märkligt. Jag skrek och banka i köksbordet och mamma lyfte typ på ena ögonbrynet ba: eru dum eller!? MEN vi har helt plötsligt bara hux flux fått 5an! Fatta jag har aldrig haft 5annågon gång i hela mitt liv!!
Det har alltid varit alla andra som haft det, och jag har aldrig kollat på vänner, elle ugly bettan or whatever. Men nu är jag in mobbad längre. Eller iaf inte lika mycket mobbadsom innan.

Kommentarer
Postat av: Filippa

jesus christ, det här måste vi fira! De här är STORT!

Postat av: päls

NEJ! Grattis alltså, välkommen till klubben :)

2008-02-14 @ 22:06:48
Postat av: Therese

Hahaha va gullig du är maria :D

2008-02-17 @ 20:58:44
URL: http://delikatess.blogg.se
Postat av: sEEBBE

HAHAHAh! fyfan va SHÖÖN :D

"Sen ser jag som ett lysande helgon i ena hörrnet och jag hör gospeln i mitt hunud "halleluljaa" Jag skrek och banka i köksbordet "

xDDDDD

2008-02-24 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback