blondinbella

Halv ått klev jag upp i morse för att hänga på låsen när affärerna öppna i city. Mormor var med <3 Så fint väder, och allt. Köpte mig en fin vårjacka, och på sista affären vi var inne i (hm) ser jag blodinbella med en likadan jacka. Jag ville allvarligt kuta fram, groteskt slänga in henne i en klädställning och ta tag i hennes blonda hår och veva henne över mitt huvud och slänga henne ända bort till barnavdelningen. Men det gjorde jag inte... Besviken på mig själv.

Nu sitter jag här med fruktasvärt ont i halsen. Har ätit typ ett kg frukt, och massa hallon/passionmousse tårta som vi fick i herrgården. OCH jag vet att bagare2 har bakat dem.. Var faktiskt jobbig att käka tårta från paus när man vart med och gjort såna själv. Man kan lixom hela storyn. Men de var fruktansvärt goda! ooohhh.

Nej nu ska jag sova och bli frisk tills i morgon.. höm

Kommentarer
Postat av: KJ

Jag är faktiskt också lite besviken!

2008-02-29 @ 00:04:21
Postat av: Falkvilma

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback