are you wating

I morse funkade ju inte tågen, så jag fick privattaxi av pappsen ;D Fast jag skulle fan skitit i skolan, ingen nytta för 5 öre. Men visst okej, lite nytta kanske å träffa flickorna som jag ändast ser en gång i vecka numera.
Men efter skolan åkte jag till praktiken på dirr (hatar dirr-ordet men tog det ändast för min fjortissyrras skull). Doppa lite biskvier och dammsugare samt gjorde lite rosor å blad. Fetasoft.
I kväll ska jag nog kolla på outsiders eftersom jag har 5:an!  hoha

Fast ni måste få veta en sjuk grej. Jag vakna 04:03 i morse och somnade inte om förrens typ 5 min innan klockan ringde 05:10. Det är sinnessjukt. Men allvarligt jag var klarvaken. Så nu vet ni. ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback