Talet hon höll inför sin klass, stolt ♥

HYLLNINGSTAL TILL MIN SYSTER MARIA


Jag vill hylla dig min underbara syster för att du är den personen som du är och ingen annan, jag är stolt över dig. Det är verkligen någonting som jag gillar med dig, att du inte bryr dig så mycket om vad andra tycker utan du gör som du vill och det är tufft. Du har alltid varit en förebild för mig. Det är verkligen du som gör mitt liv mycket bättre och roligare. Du är inte bara som en syster för mig, du är även som en bästa vän. Det känns som om jag kan berätta vad som helst för dig och jag kan alltid vara säker på att det bara stannar mellan oss. Om det är någonting som har hänt, antingen någonting roligt eller tråkigt så lyssnar du alltid och du ställer alltid upp för mig till 110 % och det är det som jag är mest tacksam för. Det känns verkligen som om ingenting skulle kunna förstöra mellan oss två, vi är som två pusselbitar som passar perfekt för varandra. Det var tur att mamma hittade oss i badrummet när vi var små och du försökte dränka mig, för då hade jag inte fått känna på den starka systerkärleken mellan oss två. Det känns som om när vi bråkar så blir vi ändå inte sura på varandra, känns som om vi bråkar mest för att det passar till tonåren, visst? Det slutar oftast med att vi skrattar. Jag älskar våra helknäppa saker som vi kan få för oss att göra ibland, som att sminka oss som punkare och spela in filmer på oss när vi fjantar oss som du sedan lägger ut på internet. När du flyttar hemifrån så vet jag att jag verkligen kommer att sakna de där knäppa sakerna. Allra mest så kommer jag att sakna de kvällar som vi höjer till högsta volymen på din stereo och dansar till radiokanelen 107,5 så att det låter som om hela övervåningen ska falla till ner. Det är bland det roligaste som finns men pappa gillar det inte fullt ut. Vi har verkligen inga problem med att släppa loss tillsammans, då ska vi se när vi ska ut tillsammans på krogen! Det kan bli riktigt roligt. Vi har även lovat att tatuera in någonting som symboliserar vår kärlek till varandra, hoppas att vi håller det löftet och att det blir någonting fint och lika betydelsefullt som den relationen vi har tillsammans .

 Du är arton år och på de sexton åren som jag upplevt med dig har varit de bästa, jag har alltid roligt med dig. Vi kommer alltid att vara "the bis ass sisters" som vi kallar oss för. Det är skönt att jag har en sådan pålitlig och generös syster, du kan alltid hjälpa mig med saker som du redan har gått igenom när du var i min ålder.  Du är den bästa Maria, du är speciell och ingen skulle någonsin kunna ersätta din plats. Du är den mest fantastiska människa som jag vet på alla sätt, det går egentligen inte att förklara med ord den kärleken jag känner till dig. Mina kärleksord från mig till dig är:
- Jag älskar dig min betydelsefulla storasyster, Maria.

Sötaste lillasyster <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nej men vad sött! :D

Postat av: MPO

naaaw. ja gråter typ..ha ha..Söötisarr <3

2008-12-03 @ 17:32:20
URL: http://maoliin.blogg.se/
Postat av: lillasyster

men maria, vad pinsam du är :)

Aja nu vet alla att jag älskar dig, wiiiie :)

2008-12-03 @ 20:11:19
Postat av: Jenns

Åh, så gulligt av dig Fia!!! =) Jag känner igen er två i din beskrivning, ni är vekligen goooo ;p "big ass sisters ;)!" <3

2008-12-03 @ 20:49:39
Postat av: storasyster

HAHA jag skratta för mi själv när jag läste Big ass sisters <3 Men man blir ju lite stolt :D hihhii söta skitunge

2008-12-03 @ 21:40:19
Postat av: lilla syster

hihi :)

Ja men det stämmer, vi är big asss sisters och kommar alltid vara det..

<3

2008-12-04 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback