poop monday

Helt galet sjukt jäkla trött, fast jag haft min sova-ut helg? Jag orkar inte. Och jag har inte ens kollat på religonsprovet tills i morgon. Jag prioriterar sömn, socialt sällskap och träning FÖRE plugget. Det kanske inte är så bra, men fasen så mycket roligare.

Och gulliga Jan i dag. Kommer jag in i sklolan så sitter han och hans bäste vän Affe där. Jan frågar som alltid "hur är läget Maria". Då sa jag att det var bra men att min spolarvätska tog slut på motorvägen så jag såg inte ett skit. Då kutar han upp efter sin bilnyckel och fyller på min vätska, för han hade en dunk i bilen. Söta Jan. Han ska få en julklapp av mig!

Kommentarer
Postat av: MImmi

aww plutte han! :D

2008-12-15 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback