no stress

Full rulle, fullt jävla ös har det varit den här veckan. Lider av sjuklig sömnbrist för tillfället. Men det har varit kul och värt allt. Fredagen var så kul. Överraskningsfesten blev trots allt en rikitg överraskning! Kul att så många kom jisses. Och ingen försa sig? Helt coolt. Malin blev stor flicka :) Nu jäklar blire krogen för MPO!
Jag jobbade dagen efter 06:00 som vanligt. Förstår faktiskt inte fortfarande hur jag tog mig upp och gjorde en grym insats på jobbet? Det var verkligen aoutopiloten som gick igång. Rutin. Sen igårkväll blev det utgång. Jag, fimp, tammi och mimmi. Förkröket var typ kuligast.
I dag har det varit julgranshuggning samt klädsel! Plus att jag och mamma nyss städat hela mitt rum och vikt all min tvätt. Så nu fan är det fint, så de har klagat.


puss på malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback