luciaaaa

Mys i går i kyrkan, värt stresset. Fast nynäskyrkan är helt stel och tråkig, vita väggar? Sorunda ska det va. Sen mys/svull hos malin. Höll på å bli tokig i går när jag skulla backa därifrån. Helvete. Såg inte ett skit ocfh höll på att köra in i stolpar och hela tjossanhejsan. Men det slutade lyckligt.

Jobbat i dag. Råkade bränna rainers stora fina bröd. De stod i ungen också skulle jag bara slänga in en mördegsbotten i sticket. Och sen när jag ska starta ugnen igen så hoppar den automatiskt tillbaka till grader och tid som den var förra gången. Så ugnen brassa på 250 grader och det märkte jag typ fem minuter senare. Och då var de bruna, jättebruna.
Men jag är så glad att jag har mitt jobb. Aldrig att jag kommit hem och kännt att jag haft en tråkig dag på jobbbet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback