vill inte jobba

Dålig jag vart på uppdatera.
I går badade jag och älski i grindsjön! Det var typ 20 minus ute så vi höll på å dö. Men inte stoppade de oss från å tvätta håret osv..
Sen var det ferre igårkväll. Jag tror aldrig jag kännt mig så gammal å gr(bl)å? Men, men trevliga soffkamrater och lite svamp- och ank-skämt förgyllde kvällen.

I dag har det varit chill, Pizza house. PIZZA NER DIG!!

Var faktiskt ute å gick med mamma å fia. Men sen bananpaj på det så det var ju till ingen nytta.

Nu är jag fan cptrött. Ursch, jag har börjat som när jag gick typ i 6:an, säga cp i vartannat ord. Dåligt av mig, cpdåligt, cpomoget, cpmotherfucker, cpbarn -ja!
Äh, sov så cpgott.

Kommentarer
Postat av: Troymarlen

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback