observer

I går var det full rulle.
Födelsedagsbarnet Josefin hade en smarrig middag osv me alkohol. Åkte in till stan, ranta runt och bestämde oss för Laroy. Hallå stockohlm? Inget att jämföra med hamnplan, inte ens närheten.
Men vi det trevligt ändå utan så mycket drag. Sov i Jossis systers lilla lägenhet, höll på att dö av värmen. Skojja inte.
Sen efter ngn timmes sömn var jag den piggaste hihi (skadeglädje, den sanna glädjen;). Brudarna åkte hem och jag käka macka vid Fridhemsplan tills mamma, fia å tullan kom. JAG HAR KÖPT BESTICK!!!?
Kollade på prideparaden. Kul men ändå lite besviken på de stora gayarna som Babbsan, gardell, mark och lidarv! Vart var ni lixom? men men.
Sen var shopping. Kul i plånkan.

Nu häller jag på å deckar på tangenterna, ska försöka se sommarkrysset. Sen SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback