nice dans

I dag ringde en tjej, askul. Jag fattade ingenting vadå sax? SATS var det. Jag la en lapp i en låda en gång för länge sen när jag köpte ett par skor. Jag deltog i någon sorts tävling? Kommer inte ihåg vad riktigt men i morgon ska jag och Jennis (får man ta med sig en vän hördes i (jennis) bakgrunden) och det fick jag allt. Så provträna med någon coach typ. Hoppas de inte lurar en på pengar eller nåt. Men det blir säkert kul.

I dag fan allstå, skitvarmt väder, sitter på beachen, villa bada, hem käkar, packa kläder --> REGN! Hallå, blev det fucking omöjliga. Men vi väntade ut regnet, spana surfare, och slutförde vår fika på stranden, skitkallt.

Kommentarer
Postat av: els

inget skämt, en girl i min klass fick såntdär förut :) det var tydligen kul :D

2008-08-12 @ 02:31:03
Postat av: Askmariann

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback