hey tell me

Riktigt sega lektioner med massa mål och betygskriterier, jag hatar mål. Men vi fick sluta mycket tidigare. Alla tjejer förutom svikarn Tess åkte in till stan. Skitmysigt. Småshoppa lite. Köpte ett par till chinos, svarta och ett ämnesblock. Sen fikade vi allihopa, vill ha så mer. Så myysigt å bara sitta och snacka av sig, det behöver vi alla!

Hoppa träningen, förkyld. Men börjar seriöst fundera på Sats nu. Och om Emma är intresserad så är det ju perfa när vi har samma schema och att kunna träna tillsammans. STARKT funderar jag. Inte så lång tid på mig..

Pappa köpte kontantkort till mig i går. Så nu är jag skyldig honom massage..


Kommentarer
Postat av: Emma

ja, vi skulle bli bra träningspartners, men som sagt, vi måste bestämma oss snarast..

Postat av: Els

jag vill också ha svarta :D och de där pumpsen fan :(

2008-08-27 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback