bakabaka kaka

Halvdag i skolan, sen på dirren till jobbet. Pang bom två bröllopscakes.
De har en lärling där, typ 45 bast!? Iaf poängen med det hela är att det är en underbar känsla att kunna SÅ mycket mer än en vis gammal kärring. Att känna sig bra, jättebra.
Var så nära på att bryta ihop på jobbet. Jag hade precis spritsat klart hela tårtan, så ska jag vrida på brickan och kör in hela fingret. Smasch in i en moussetårta, jag kallar på chefen och frågar, what to doo? Och visar honom vad jag gjort och för andra gången kör jag in på ett nytt ställe. Tårarna var halvvägs ute. Ursch jag bilr tokig. Men det gick bra. Bland det finaste jag gjort faktiskt. Jag är glad.
 
Sen gjorde jag en annan, men får faktiskt inte fram sin fina sida på den här bilden, men visst är den mycket tråkigare.


Jobb i morgon också, 06:00. Sen blir det STORFEST!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gaaaaaaaaaaah vad gott !!!!

Postat av: Mimmi

skit snygga ju ;)

2008-08-30 @ 16:54:28
URL: http://mrsjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback