080808 jao

Vilken hemsk dag på jobbet, herrgud. Jag ville bara hem!
10,5 timmar blev det. Så mycket å göra, fan fan. Astrött fast SKA TAGGA! Ska käka lite sen dra till min pyttelilla vän FIMPEN som faktiskt fyller år i dag! WOHOOO grattis askfimp 19 år!

 Sen ska vi dra till det stora dansgolvet på stureplan, jippi! Känner faktiskt att jag är på rätt bra humör trots allt.
lalala lala lala l l alal la.

På jobbet böndade de mig att jobba i morgon, men fan så heller! HA jag skrattar paus rakt i ansiktet! MOHAHA


Kommentarer
Postat av: Filippa

eeh.... vad ska jag säga om den här bilden?

2008-08-10 @ 12:31:02
Postat av: Svenlouise

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback