you fucking vanker

Ojdå, råkade stanna hemma i dag. Råkade få hjärnstopp i går när jag skulle skriva svenskan. Råkade sova bort halva dan. Råkade inte göra svenskan i dag heller. Råkade inte få dåligt samvete. Råkar älska solen.

I morgon blir det hårdkörning på Bagerimässan i Älvsjö. Ska slava för Kobia. 10-18 och typ inte en spänn? Det som vi troligtvis kommer tjäna ska sättas in på klassERNAS klasskassa. Patetiskt. Lovar att vår klassresa kommer bli lika patetisk. Eller okej, jag kanske inte lovar om vi åker någonstans där spriten är billig. Men studiebesök och lärare på köpet? hmpf. Och B-klassen! För sig känner jag inte B-klassen särskilt bra. Men det är kanske för jag tycker att majoriteten i den klassen är lite för mycket.

Nä, nu kanske jag ska göra ngt annat onödvändigt. För det gillar jag! adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback