summer rain

Haninge en sväng i går after school. Fyndade äntligen Naomi Cambell parfyrm som jag letade så på gan canaria. Men den såldes tydligen inte där. Men i går på CUBUS fanns den, 50ml hundra kr billigare bara för att det inte fanns någon förpackning! Känns så bra :=)
Sen kom mamma, vi övningskörde lite. Såg på tv och la mig vid tio. Roliga fredagskvällar nu mera. Sen upp tidigt som vanligt och jobba sju timmar. Men det går så sjukt fort swichchchcaaa lixom.
I kväll vill jag göra något kul. Fast de flesta är ju på cup nu.. Sen är det ju faktiskt dags för mig att ta igen sömn som jag inte hunnit gjort än sen innnan GC samt plugga körkort också....
Men det känns så vårigt ute och jag vill festa, grilla osv som på sommarn. Men jag får väl vänta ett tag.
image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback