kicki danielsson äter falukorv

Jobbet gick bra igår, dock mycket stressigt. Sprang omkring den sista timmen.
 Sen skulle jag hem och sova innan grillpartajet (sov dålig på fre natt eftersom det var kalas hos TESS!) men jag somnade in i max 3 minuter. Så det var tungt. Var nästan uppe ett helt dygn i går.
Men trevligt var det. En smula kallt också för den delen.

I dag har jag bara solat. >HUR sjukt varmt som helst på vår framsida i dag. Har legat ute i bikini mellan halv två och halv sex. De första timmarna var nästan obehagligt varma. Var tvungen att spraya mig med vattensprutan varannan minut. Sjukt härligt med lite sommar-feelings ;)
Nu måste jag ta tag i det där förbannade jävla sv-nationella muntligtbajset.
image393

Kommentarer
Postat av: Filippa

den fick godkänt. den är ju inte jättehemsk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback