flabba loss på perrongen

vilken dag. Stod och servade hela dagen. HUR varmt som helst. I början var det inte långt ifrån svimningen alltså. Men efter en braklunch blev allt mycket bättre. Rätt trött är jag bara eftersom jag knappt suttit ner på hela dan. Var jättejobbigt när alla klassisar sprang omkring med kassar fulla med gratis-saker och hade skitkul. Men jag och Fimpen fick nya inträdesbiljetter så vi kan gå någon dag. Enda roliga var väl att jag stod i samma "bås" som Jan Hedh, och att folk då förknippade mig med en kändis ;) haoho :P fast han var ju inte särskilt rolig...
Men alla andra som jobbade där var hur trevliga som helst faktiskt.
Efter blev det en kortis i haninge med mamma och Fi, blev lite skit.
I morgon blir det ett jävulskt svenskaprov, jag vill typ bara hänga mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback