sunshine of mine

Vad hemsk dålig jag har varit på att blogga. Men jag har helt enkelt inte orkat. I dag är väl ända dagen jag kännt mig lite fräschare ;)
Dagrna har ju betsått av: praktik 8h, fort hem till bromma, handla mat, duscha, hjälpa mormor med maten, äta fett mycket, soca på soffan en timma, väcksa lagom till Idol, kollar på det och sen går och lägger mig. Intressant va?

Praktiken känns ju bara bättre och bättre hela tiden. Känns osm jag inte har varit i skolan på hur länge sen som helst! Helt sjukt.

Skulle typ åkt hem i dag från mormor och morfar men jag orkade inte. Mamma och pappa skull ändå bara jobbat på garaget och fia är i snurreby. Så jag gläddjer mina fina medmänniskor i Bromma ;D De är så söta så söta. Och morfar har varit så rolig också! haha "sparka in hela köket" (lyckades klämma in en dagens kommentar <---)

Ska citera en fjortiskille på tunnelbanan: "vad ligger mellan trosa och fittja? - Stora mossen"

Nu ska jag ladda Idol. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback