slut

Vad duktig jag har varit som inte har uppdaterat på hela 4 dagar! Jag har helt enkelt inte haft tid. Det har varit match, träningar, gjort saker efter skolan osv.
Denna helg har ju inte gjort min lilla somnlöshet och min lilla "depression"  jag haft gjort saken bättre.
14½ timmar har jag spendarat av min helg i Sunnerbyhallen. De sista timmarna var helt kassa. Orken fanns men inte viljan.

Nu blir det att duscha och sen råplugga (eftersom jag inte gjort det). Nu säger mamma också att vi ska röjja hos sixten. Tur att jag slutar 1040 i morgon. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra jobbat av oss ihelgen dock :)

Postat av: Jennis spännis

Känner så också nu, har inte tid!! .. :( ... Men bra att du kämpar på hunney pie =) ...
Hoppas vi ses imorrn på träningen :) <3

2007-09-10 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback