Seven days

I skolan har vi olika preioder där vi bakar olika. Denna vecka är det vi som har matbrödsgruppen. På köpet har man disken också. Det är ju skitkul. Hoppas vi får sluta mycket tidigare i morgon. Skulle vara så skönt!
I morgon kväll har vi ju match i Grillby (långt åt helvet här ifrån). Vore skönt och sluta så jag hinner komma hem innan jag ska vara halv sex i Tungelsta.

I går på fotbolstränigen så fick jag ont i mina benhinnor, inte så kul. Så jag hoppar tränignen i kväll och vilar till matchen. Har ju match på söndag också.

En annan kul grej var ju att epan inte startade i dag när jag skulle åka hem från tåget. Pappa svara inte på mobilen och mamma var inte hemma. Så jag började gå (regnade lite faktiskt). Men som tur var svarade pappa sen och kom och hämtade mig. Som jag hade listat ut så var det batteriet. Men men, gamla bilar. Snart körkort! Det är den tanken som jag lever mest på just nu.

Skulle ju vara himla kul om min mobil kom i morgon! Vad glad jag skulle bli.

Nä nu ska ni få roa er! Shit,  jag garva för mig själv här framför dataskärmen! image191


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tobiasnikita

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback