Nä jag vinner alltid

Nirvana- Smells lika teen spirit. Nästan den ända jag klarar att slå lillaskitsnoruungen. Vi ska kanske glömma att hon en gång låg under täcket och sjöng och även utklassade mig. Det glömmer vi nu. Hata singstar.

I dag har jag fan inte lyft ett finger. Bara gjort ingenting. Har fått lite nya filmer som Se upp för dårarna, Beck- skriet, simpson the movie och lite mer gött.

I morgon är det skola. Det här måste varit den längsta vecka någonsin! Känns verkligen som jag inte vart på skolan på flera månader. Men det ska bli kul att träffas och snacka prakatik.

Fia har studiedag i morgon ocksås så vi kanske ska träffas efter jag slutat. Min tidiga dag i  morgon! Älskar 10:40 måndagarna.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback