mountain patrol

Efter att znooozat tre gånger i morse och min mamma sett mig som en levande död så bestämde vi tilsammans att jag skulle sova vidare. Och så blev det. Hur skönt som helst! Har äntligen läst ut Jenna-boken! Grät fakiskt :(
Men vart har jag gjort av analyspapprena? Är 100% säker att jag la dem i min väska. Men de finns inte någonstans? Heeelp.

I dag ska jag verkligen bara CHILLA. Lulla runt lite. Tvätta epan. Kanske sova igen? Det är mitt mål iaf. Sen är det ju träning. Tur att man inte är sjuk iaf.

Haré gött då min vänner.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jenna boken var ganska så sorlig :( ..

2007-09-13 @ 15:48:39
Postat av: Elsy

heyhehyhehy, jag ska intervjua dig idag ;)

2007-09-14 @ 14:10:35
Postat av: Conradlene

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback