massage, please

Nu sitter jag här som alltid förr och plågar igenom de ofrivilliga läxorna. Sista sekunden. Ingen natt på museét blev det heller. Mormor och morfar var här igen och skulle hämta verktyg som morfar glömt från i lördags. Han var ju nämnligen här och slet som ett djur hela jäkla dagen, med epan förstås. En helt nyrenoverad motor har man i det gamla skruttet. Vilken klocka, vilken skillnad! Kanske jag slipper fler stanna-på-rälsen-upplevelser mer? hope so.

För den som vill veta så har jag inga naglar kvar efter helgen och grymt ont i varenda muskel i ryggen. Men i morgon bli det träning igen. Feta muskler det kommer bli (och är). hahah. höm.
Kanske var ltie dumt av mig att strunta i fotbollsträningen i dag men det gick bara inte. Så kan det vara.

Bara lite kvar på min novell.

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback