lord

Som Jag sa till Elsen om mitt tandläkarbesök:

hon som skulle göra undersökningnen var helt ny och helt jäkla lost! Så jag fick ligga där med den där skitobehagliga brickan i truten i typ en knvart! det gör ju så grymt ont! Sen höll hon på och greja och dona i munnen tills Den "riktiga" tandläkaren kom och kollade allt på två sekunder. Den nya tanten sa: Du är värd typ tio klistermäskern nu, men fick jag några??? NEEJ dåligt gladare jag hade blibit om jag hade det.


Tills i morgon (egentligen i dag) skulle jag ha gjort en novell. Har jag börjat på den? Icke. Orkar jag? Nej. MEN jag måste.


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars Lilla Maria, fick du inga klisterärken <3
jag hade blivit jätte besviken om dom hade lovat mig nått sånt och sen inte fick det. :P :)

2007-09-11 @ 14:21:56
Postat av: Mikalmarlene

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback