I dag var första gången som Sv-läraren somna på lektionen. När hon vaknade sa hon: OJ! där var jag helt upp i det blå. SötBirgit

Jag är så jävla bra! Lyckades knäcka syrrans kod till datan på bara typ två försök! Så nu har jag snott lite fjortizzmusik från henne. hehe

Det dummaste och tråkigaste är att jag gått omkrign i skolan i dag, helt jäkla täppt i näsan. Vill verkligen itne bli förkyld igen. Men eftersom min praktik börjar i morgon så kommer det itne bli så mycket mer träna än det som jag tränar själv. Ska träna, så fort jag känner mig friskare!

Så snart ska jag gå och packa. Ska sova hos mormor och morfar tills på fredag så jag är inte så hemma. Men mormor och morfar har ju data och hela köret så det kommer bli kanon ;) Ska bli skönt att bli lite bortskämd ;D

Dagens citat kommer från Emma när vi skulle välja säten på tåget: "nä, men jag vill inte sitta på de där sex-grejjerna". Kan tolkas som det vill.

Hej då så länge då!

Kommentarer
Postat av: Elsa

hej då murr, lycka till :)

2007-09-26 @ 09:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback