hotnights fyller dagen

Bra framrösatat Idolresultat må jag säga. Hejar på hon Patrizia (sen förra omgången) och Amanda typ.

Glömde skriva förut att söte
Kaj kommit och hälsat på mig de två senaste dagarna på konditoriet ;D Vi har lunchat tllsammans! Så rart att komma och göra mig sällskap och glad ;=) Härlgt att ha en tjej att prata med. Jobbar ju bara med killar/gubbar. Två av dem är polacker och fattar inte mycket. Men de är rätt roliga! hehe skojjar jämt om Whiskey eller vodka?
I bageriet lyssnar de bara på Mix megapol. Roligaste var när en snubbe skojjade och sa: Mix Megapolen. Mohah


Är sugen att lägga upp nån bild men mormor har inte så mycket kul ;)  fast hon har ju mina Bal-bilder och från min förra praktik <3 Den praktiken kan jag ju säga att jag längtar så mycket efter! Saknar Jessica nu på det nya stället.

Jag bjuder på en gammal bild från den förra praktiken + en lustig (också) gammal bild.


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Gunnarkristiane

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback