Ett vinnande koncept

Pappa har beställt min mobil via sitt abonnemang nu på eftermiddagen. Det blev en silvrig ;D
Kan knappt vänta tills kuvertet kommer där det står att vi kan hämta ut den på sassagrillen! Kanske tills på fredag. Wohoo.

Självaste träningen tyckte jag var seg. Kanske för jag typ har sträckt upp hela underarmen elre så var det bara inte kul. Men löpningen innna kändes kanon. Känns som flåset förjar arta sig ;)

Nhehepp, i morgon är det gympa först av allt. Så det är ju kul... Nu måste jag gå och skicka sms till alla kamraterna eftersom det tydligen är jag som ska välja tåg åt alla!
God Natt!
 image190 <------- The voice of hip hop and R&B

Kommentarer
Postat av: Malin

åå ja kan säga dej att jag skulle nog inte vilja äta det brödet.. ! Degen ska stå frame i rumsteperatur i typ 1 vecka.!!!
UH! å de är typ gjort på filmjölk å mjöl typ!

Postat av: Augnews

nice site keep it up ok

2008-01-11 @ 00:23:58
Postat av: Arnelle

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-09-22 @ 11:09:44
URL: http://arnelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback