bärgaren

I går var jag och Jenn en sväng till Haninge C. Shoppade ltie och hälsade på Erickaaaa(tyskt uttal) på donken. Handlade faktistk en VCT-jacka på barnavdelningen för smågrabbar. Hahaha stolt(?).

Sen på vägen hem åkte vi ju epan från hemfosa (jag och Jennis). Sen mitt i skogen när vi kommer där brummandes så står det en snubbe och viftar långt där borta. Han vill att jag skulle stanna och det gjorde jag. Han hade backat ner i diket med sin bil och undrade om vi var starka och kunde putta. Men jag hade ju bogseringslina med mig så jag bärgade up honom. Fan vad kul det var! hihi. Känndes hur bra som helst. Liksom: här kommer jag med min epatraktor och drar upp Saabar ur diket! Wohooo ;D

Sen till kvällningen åkte vi ner till Nynäs. Det var tevligt ;) Träffade lite skönt folk. Synd bara när folk ska slåss. Det är så nedrans onödigt! Nä, man ska beat boxa söder nån istället ;)

Snart ska vi in och göra stan. Väntar bara på att pölsa ska vakna.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Elsa

aa, eller "pimpbila" sönder någon, mahah

2007-09-23 @ 11:38:41
Postat av: Jennis spännis

MOhahahha ;D YEAH

2007-09-23 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback