åt stor morotskaka

Fotbollsmatchen igår var väl ingen höjdare den heller. Förlorade, regn, skitkallt och blött och lergigt. Ångbastade när jag kom hem! det var apskönt ;) Sen feta tacotallriken på det!

I dag var det ju kortdag i skolan. Så jäkla skönt! Kollade lite i Farsta men köpte bara ett nagellack. Var inte så mycket kul..

MÅSTE börja på min bokanalys. Ska vara klar tills i morgon fast egentligen i dag, Bad.
Såg förresten klart en natt på museét i går. Den var bra! hehe

I kväll är det fottbollsträning men får väl se om jag går på den.. Vill ju lite.

En bild jag tog när det regnade som mest för några dar sen :
image181

Kommentarer
Postat av: Elsa

taskmurt, jag vill med se ;P

2007-09-18 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback