Vi har en bil-kod

Such a lovley day..
Stack iväg ganska lagom till stan, köade jättelångt, åt massa choklad, köpte massa choklad, bowla, träffa vänner med buffé. Ja det är väl en bra dag?? ;)

Rött är sött. Jenn är röd, Jenn är söt. Men det visste ni väl redan ;)

Jag är sjukt trött. Både pappa och jag har legat och sovit framför tvn. Undrar vad man ska hitta på i morgon? Känns som jag vill göra någonting nyttigt? hihi
Har ju handlat choklad för några hundra, hööm,.

image211

Lite praliner, och kardemumma- samt pepparkakschoklad :) Men de ska förhoppningsvis sparas lite till julen eftersom de smakar  ju(v)ligt. Yumm.
Tänk om man i framtiden blir pralinör? Det vore något. Och det låter så fint! Men en nackdel är ju att jag alltid har jättevarma händer... typiskt

Kommentarer
Postat av: Jenn

Jaa, men det var ju sååå gulligt sagt av dig söööt :)
hihi!!!
Värsta upplägget med chokladen, mkt fint!!! taha
Klart du ska bli pralinör ;D PUSS

2007-10-15 @ 10:10:08
Postat av: Linusmargit

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback