vad var det jag sa om snön? va va?

Dagen var lite seg i starten, men efter lunch och gamle Kaj så ruschade den iväg. Var tvungen att jobba över. 8 ½ timmar på min fötter.

Har ätit massa lax. Både till lunch och middag.  mmm
Fick även med mig lite chokladmuffins eftersom jag låkade hälla coccos över dem så de inte kunde säljas. MOHAHA. Fick även nån passionmoussegrej med hem men den verkar inte så god. 

Hittade ett par gamla glajjer här. Blev riktigt förtjust i dem. Kanske man ska sätta in valigt glas? hihi nä men.,
153636-206

Sen nån bild på fruktgrejerna jag fick göra i går. Det var kul. Fick ärven göra en frkttårta i dag med. OJ OJ. Mina kompisar gör typi snitt tjugo fruttårtor varje dag men det talar vi inte mer om...




ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Conradmariann

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback