tahiti i näsan

Fy på mig. Inte ett inlägg på mer än en vecka. Men allvarligt talat så har jag inte haft tid :(

Nu sitter jag hos mormor och morfar. Hade SÅ JÄVLA MYCKET hellre suttit i Sunenrbyhallen nu och kollat på derbyt. FUCK. Men jag orkar inte åka från västerby till praktiken i morgon så jag får leva vidare.

snabbis om veckan för dig som vill:
Fredag: Skynade mig hem från praktiken. Åkte på en "lugn" fest med en skön fylla.
Lördag: Slipper bakfylla(?) slöar lite hemma, städar rummet, hjälper mamma och handla och bakar en tårtbotten. Åker sen till Joss och vi promenerar och sen sitter jagoch halsover i hennes soffa. Körde epa bt w.
Söndag: Fia fyllde år! Mycket trevligt. Massa släkt och fika och tacobuffé. Försökte ladda in bilder här på bloggen i gårkväll när jag var hemma, men det funkade inte. Så det kommer väl senare.
Måndag: Kortdag i skolan, Joss kom vid halv två. Vi år tårta och kollade på Pans Labytrint (trodde det var Peter Pan) den var lite skum men ändå rätt kul?
I dag: Hade Engelskaprov. NÄST sist (noter inte sist) satt jag kvar men det gick åt helvete ändå. Läsförståelsen alltså. De inpluggade glosorna gick som en dans på en sommaräng men resten? Stora kullerbyttor på en tröskad åker.



NI VET VÄL ATT DET SKA BLI SNÖ PÅ FREDAG???? DET ÄR TYVÄRR SANT. lika sant som att jag kommer hamna i en stor depression, sova på lektionerna, skrika åt engelskaläraren och sladda med epan. Ja, herregud.

image203

Mormor och morfar ska kolla på så jävla mycket nyheter! Herrrrregud.

Förresten så har jag och mormor promenerat i dag. Första gången jag rört mig på flera veckor typ. Eller jo, i lördags också.Sen inte mer. Och jag är kallad till match på fredag? HAHAHAH Hur fan gick det till? Hur fan kommer det gå för mig. Kommer flåsa som en gravid och känna mig lika stor som en också. Fuck. Fuck. fuck

Kommentarer
Postat av: Lill

neeej orka snö!

Postat av: Joss

SNÖ?:o

2007-10-10 @ 08:49:26
Postat av: Elsa

Jaaaaaaaaaa, snö :). Haha hellre de än bara frost, det är ju ändå så kallt;P. Du skriver så gölligt, klart du ska flåsa med som en gravid en :D
PUSS!

2007-10-11 @ 08:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback