som en citron

Nu kommer vintredepressionen. Det känner jag. Jag är verkligen övertrött hela tiden och ganska jätte negativ?
Två dagar i rad har vår lärare fått mig på ett mycket nedstämt humör. I går var han så jävla crunchy. Vägrade låta oss skriva för hand så vi fick sitta och vänta på en dator i typ en halvtimma. Sen i dag hittade han på att vi slutade 40 minuter senare än vad vi egentligen gjorde!! Jag som bara ville hem, men nej. Vi är kvar och städar lite till vett ja. Nej huva. Fan vad sur jag är. Tur att min pappa är så söt <3

Fast Jan (lärarn) var ganska rolig i går då han fick låv att ta sin astmamedicin för att alla satt och OSADE hårspray innan fotograferingen. Det var kul.. HA

 Pöss på er i all denna depression

Kommentarer
Postat av: Jens

Hihi, men imorrn ska vi muntra upp den bittra vinterkänslan ;D hihi :D förhoppningsvis =) ...
aaaw, pöss på dig med :D hihi

2007-10-18 @ 21:43:36
Postat av: Lukasmiriam

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback