Men puss

Gårdagen var riktigt topp må jag säga. Först lite shopping med mammsen och fisen. Sen åkte ett könt gäng tjejor till Tumba och där var det skoj. Kul med lite nytt folk och alla var trevliga. Missade bussen halv ett och nästa gick inte på ett tag så jag var hemma runt sju i morse.
Jag låter bilderna tala för sig själva:


Nu ser det kanske ut som vi bara höll på och pussades men vi dansade faktiskt en hel del också ;)

Vaknade typ halv ett och tog bussen till hallen och kollade på match. Sen käka toast hos Joss. Yummi <3

Hoppade av bussen där mina bondekompisar stod. En viss kusin börna slut på däcket med krossen och vi andra kollade på och beundrade. haha Söta pojkar de där.

Kommentarer
Postat av: Jens

HAHA hihi mohahha :D ... det var kul att se lite bilder ;D

2007-10-21 @ 20:33:05
Postat av: Hanna

Det var jätte trevligt i lördags, hoppas att vi gör om det någongång! :D
Härliga bilder också ;) Puss

2007-10-26 @ 14:36:08
Postat av: Richardlilly

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback